Cu FXF Web Solution, analizarea performanței site-ului pe care îl detineți nu a fost niciodată mai simplă. Folosind unelte specializate, putem evalua viteza site-ului pe care pe care îl detineți, calitatea și numărul link-urilor obținute, eventuale îmbunătățiri de structură sau conținut și ajustări la nivel tehnic.
Specialiștii noștri SEO vor analiza fiecare parte a site-ului pe care îl dețineți, depistand orice eroare sau problemă ce poate fi transformată într-un nou plus pentru site-ul pe care îl detineți în rezultatele căutărilor pe Bing sau Google. Toate informațiile culese în urmă multiplelor analize și ale auditului îți vor fi prezentate într-un format simplu și explicit, astfel încât oricine să poată să înțeleagă atât problemele, cât și oportunitățile, indiferent de rolul acestor persoane în companie. Scopul auditului SEO este să îți ofere o imagine de ansamblu asupra nivelului la care se află site-ul pe care îl detineți și asupra modificărilor și îmbunătățirilor ce ar putea fi aduse acestuia.
Pachetele noastre de optimizare SEO răspund cerințelor tale, indiferent de bugetul disponibil la momentul actual. După auditul SEO și o evaluare completă a site-ului pe care îl detineți, specialiștii noștri îți vor propune o oferta de preț în concordanță cu cerințele și eforturile ce urmează a fi depuse pentru creșterea site-ului pe care îl detineți.
Optimizarea SEO nu este o știință exactă și nu există o garanție exprimată în timp a eforturilor SEO făcute. Timpul necesar apariției în primele poziții este determinat și de cât de competitivă este piață pe care activează compania ta dar și de alți factori indirecți, externi. Cu toate acestea, după optimizări succesive și o tactică aplicată inteligent, cu siguranță vei vedea o îmbunătățire considerabilă a poziției în motoarele de căutare, comparativ cu nivelul de la care am plecat împreună. Folosind instrumente de evaluare a poziției site-ului pe care îl detineți pe anumite cuvinte cheie, vom ști exact ce e de făcut că produsele sau serviciile pe care puneți accent să se regăsească în primele poziții.
După implementarea celor mai eficiente soluții pentru site-ul pe care îl detineți și optimizările efectuate, trecem la etapă de evaluare a performanțelor și efectelor acestor campanii. Pe lângă poziții mai bune în rezultatele motoarelor de căutare, efectele se vor vedea și în creșterea vizitatorilor zilnici ai site-ului pe care îl detineți, creșterea veniturilor sau pur și simplu a vizibilității brand-ului. Vom verifică împreună dacă scopurile inițiale ale campaniilor de optimizare au fost îndeplinite, evaluând astfel eficiența și performanta eforturilor depuse.